• Moj nalog
  • Omiljeni proizvodi
  • Prijavi se
  • Registruj se
  • sr
    • en
    • sr
  • Valuta:
  • sr
    • en
    • sr

Reklamacije

  • Reklamacije na oštećenje u transportu

    Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite detaljnim, vizuelnim pregledom svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate putem telefona na broj 065/209-8638 ili nam pošaljite e-mail na adresu prodaja@dokuce.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

  • Reklamacije po prijemu pošiljke

    Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da je isporučena roba pokvarena, neispravna, oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas odmah, a najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem telefona na broj 065/209-8638 ili nam pošaljite e-mail na adresu prodaja@dokuce.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) na adresu i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

  • Reklamacije radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti

    Ukoliko se na proizvodu, kupljenom putem internet prodavnice DoKuće u nekom trenutku pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon), molimo Vas da nas obavestite putem telefona broj 065/209-8638 ili nam pošaljite e-mail na adresu prodaja@dokuce.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju i poslaćemo Vam potrebnu dokumentaciju elektronskim putem, koju treba da popunite i potom nam vratite.

    Po prijemu neophodne dokumentacije, odgovorićemo telefonskim ili elektronskim putem potrošaču na izjavljenu reklamaciju za robu kupljenu preko naše internet prodavnice, tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a u slučaju da se reklamacija prihvata, rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste, odnosno 30 dana ukoliko je u pitanju tehnička roba. Ukoliko prodavac i/ili ovlašćena osoba iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u navedenom roku, dužan je da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciju primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

  • Važna napomena

    Potvrdom porudžbine, klikom na dugme Završi porudžbinu, saglasni ste sa uslovima reklamacije

Hvala na ukazanom poverenju
Vaša internet pijaca

Do kuće