• Moj nalog
  • Omiljeni proizvodi
  • Prijavi se
  • Registruj se
  • sr
    • en
    • sr
  • Valuta:
  • sr
    • en
    • sr

Korišćenje i prodaja

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) internet prodavnica dokuce.rs odnosno DO KUĆE inc. d.o.o., svoje potrošače koji robu kupuju na našem vebsajtu

OBAVEŠTAVAMO

  • - da se prodaja robe putem internet sajta dokuce.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti DO KUĆE inc. d.o.o.
  • - adresa za izjavljivanje reklamacije je: poruci@dokuce.rs
  • - da se osnovna obeležja robe mogu naći na sajtu dokuce.rs
  • - da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice dokuce.rs smatra prodajom na daljinu
  • - da roba koja se prodaje putem vebsajta dokuce.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom
  • - da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal
  • - da su sve cene izražene sa uračunatim PDV-om
  • - kupljenu robu isporučujemo u roku od 1 do 4 radna dana na način kako je to definisano na strani Dostava
  • - da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na našem vebsajtu dokuce.rs
  • - da potrošač robu koju kupuje putem vebsajta dokuce.rs može da plati pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, kao i istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu
  • - da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na dugme Završite porudžbinu preuzima obavezu plaćanja naručene robe
  • - da je vebsajt dokuce.rs dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade
  • - da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe, a od strane ovlašćenog servisa
  • - da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak od ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani Pravo na odustajanje
  • - da za robu koja je poručena putem naše internet prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem internet prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći na strani Reklamacije

Kako kupiti

Izbor artikala

Na vrhu svake stranice nalazi se padajući meni Proizvodi sa kategorijama artikala. Klikom na željenu kategoriju otvoriće Vam se nova stranica sa artiklima iz odabrane kategorije. Sa leve strane ove stranice nalaze se svi filteri, klikom na jedan ili više filtera dobićete željeni rezultat.

Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada artikal koji Vas interesuje, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi u vrhu svake stranice sa desne strane. U polje možete ukucati šifru artikla, naziv artikla, i sl. Ukoliko ste izlistali grupu artikala koja Vas interesuje, dodatne informacije o konkretnom artiklu možete videti klikom na sam artikal.

Željeni artikal možete stavtiti u korpu klilkom na dugme DODAJ U KORPU.

Sadržaj korpe

Sadržaj Vaše korpe možete pogledati u svakom trenutku klikom na sličicu korpe u gornjoj desnoj strani svake stranice. Artikle možete unositi u korpu sve dok ne naručite sve što želite. Artikle koje ste uneli u korpu možete izbaciti iz korpe pojedinačno klikom na dugme X

Poručivanje artikala iz korpe

Da biste poručili artikle unete u korpu potrebno je da u Vašu korpu unesete određene osnovne podatke i čekirate "Slažem se sa uslovima prodaje i plaćanja".

Ukoliko niste registrovani, neophodno je da se registrujete ili obavite kupovinu bez registracije, popunjavanjem svih zahtevanih podataka: e-mail adresa, ime i prezime, adresa za dostavu, adresa za naplatu (ukoliko je drugačija od adrese za dostavu), kontakt telefon.

Odabir načina plaćanja

U mogućnosti ste da odaberete:
- platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu
- pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
- uplatnicom ili nalogom za prenos u pošti ili banci ili putem Vaše Ebanking platforme po prijemu Predračuna

Završetak poručivanja

Klikom na dugme Završite porudžbinu, prikazaće Vam se obaveštenje o uspešno poslatoj porudžbini. Na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom popunjavanja formulara uskoro ćemo Vam poslati potvrdu za poručene artikle, a nakon obrade porudžbine dobićete sve naknadne informacije na e-mail adresu.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na broj 065/209-8638 ili nam pošaljite e-mail na adresu poruci@dokuce.rs

Važna napomena

Potvrdom porudžbine, odnosno, klikom na dugme Završite porudžbinu, saglasni ste sa uslovima kupovine.

Dostava

Lokacije

Na teritoriji grada Beograda dostavljamo sve artikle iz naše ponude.

Za dostavu na teritoriji Srbije, najljubaznije molimo da pogledate sekciju CENA DOSTAVE

Cena isporuke

Beograd

Cene dostave su date za sve opštine na teritoriji grada Beograda

Za porudžbine do 5.900,00 RSD i do 30kg cena dostave iznosi 450,00 RSD

Za sve porudžbine preko 5.900,00 RSD i do 30kg dostava je BESPLATNA

Cena dostave za porudžbine težine od 30 do 50kg iznosi  1.570,00 RSD

Cena dostave za porudžbine od 50 do 100kg iznosi 2.500,00 RSD

Srbija

Cene dostave su date za sva sela, opštine i gradove u Republici Srbiji izuzev Beograda

Cena dostave za porudžbine do 2kg iznosi 450,00 RSD

Cena dostave za porudžbine od 2 do 5kg iznosi 530,00 RSD

Cena dostave za porudžbine od 5 do 10kg iznosi 700,00 RSD

Cena dostave za porudžbine od 10 do 15kg iznosi 890,00 RSD

Cena dostave za porudžbine od 15 do 20kg iznosi 990,00 RSD

Cena dostave za porudžbine od 20 do 30kg iznosi 1.170,00 RSD

Cena dostave za porudžbine od 30 do 50kg iznosi 1.570,00 RSD

Cena dostave za porudžbine od 50 do 100kg iznosi 2.500,00 RSD

Posebna dostava

Posebna dostava se odnosi na proizvode koji zahtevaju specifičan (npr. frigo) i/ili pojedinačan transport.

U ovu kategoriju spadaju, na primer, torte, kolači, lako kvarljivi i lomljivi proizvodi.

Na našem onlajn katalogu, svaki od ovih proizvoda je obeležen sa "POSEBNA DOSTAVA".

Zona 1 (Beograd, uži deo grada - poštanski brojevi od 11000 do 11099): 500,00 RSD

Zona 2 (Beograd, širi deo grada - poštanski brojevi od 11100 do 11299): 1.000,00 RSD

Zona 3 (Beograd, prigradska naselja - poštanski brojevi od 11300 do 11999):  1.500,00 RSD

Zona 4 (okolina Beograda - poštanski brojevi koji počinju sa 22 i/ili sa 26): 2.000,00 RSD

Zona 5 (Novi Sad i okolina - poštanski brojevi od 21000 do 21999): 2.500,00 RSD

Mimo prikazanih zona odnosno poštanskih brojeva NE VRŠIMO POSEBNU DOSTAVU

Rok isporuke

Nakon što ste završili proces poručivanja klikom na dugme Završite porudžbinu, Vaša porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, na Vašu e-mail adresu, koju ste prijavili prilikom popunjavanja podataka, stići će obaveštenje o uspešnoj kupovini. Period realizacije porudžbine je najčešće 1-2 radna dana (dani vikenda se ne računaju). Od tog trenutka rok isporuke je 1-4 radna dana (dani vikenda se ne računaju). Ukoliko Vaša porudžbina sadrži artikle Sa sela isporuke su isključivo ponedeljkom od 8 do 20 časova Ukoliko vaša porudžbina sadrži više od jednog artikla, može se desiti u određenim situacijama da vam celokupna porudžbina stigne u više pošiljki, sa par dana razmaka, o čemu ćete biti obavešteni. U slučaju nejasnoća, ili bilo kakvih problema, ili pitanja vezanih za Vašu porudžbinu, kontaktiraće Vas naš operater.

Preuzimanje pošljke

Naši kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-20h svakog dana. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket. Ukoliko je pošiljka naizgled ispravna, slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate u kvalitet sadržaja, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite na broj 065/209-8638 ili nam pošaljite e-mail na adresu poruci@dokuce.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Važna napomena

Potvrdom porudžbine, odnosno, klikom na dugme Završite porudžbinu, saglasni ste sa uslovima dostave.

Plaćanje

Plaćanje karticama

Svoju narudžbinu možete da platiite koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Maestro, ili Dina platnu karticu. Kartica mora da bude odobrena od strane banke izdavaoca za online (internet) plaćanje. Prilikom internet kupovine, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu Banke Intesa koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja.

Da bi plaćanje karticom bilo uspešno, neophodno je da unesete sledeće podatke:
- broj kartice
- datum isteka
- CVC2/CVV2 kod Svoju narudžbinu možete da platiite koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Maestro, ili Dina platnu karticu. Kartica mora da bude odobrena od strane banke izdavaoca za online (internet) plaćanje.
Prilikom internet kupovine, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu Banke Intesa koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja.
Da bi plaćanje karticom bilo uspešno, neophodno je da unesete sledeće podatke:
- broj kartice
- datum isteka
- CVC2/CVV2 kod

Kartice primer

Prilikom unošenja podataka sa platne kartice, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.

Podaci sa platne kartice nikad nisu dostupni našem sistemu pa samim tim ne mogu da budu zabeleženi u našu bazu podataka. Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, stoga Lagermarket nema uvid u podatke koji se razmenjuju.

Plaćanje pouzećem

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem Lagermarket internet prodaje, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu, u Dinarskoj valuti, na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koja Vam donosi pošiljku.

Plaćanje uplatnicom ili nalogom za prenos u pošti ili banci ili putem Vaše Ebanking platforme

Za porudžbine čije se plaćanje vrši uplatom u banci ili pošti, ili putem e-banking-a, rok za uplatu je 3 radna dana nakon što dobijete instrukcije za uplatu na Vaš e-mail. Robu ćemo Vam poslati nakon evidentirane uplate. Ovo je ujedno i najsporiji vid poručivanja, pošto je neophodno da prođe par dana pre nego što se steknu uslovi za slanje porudžbine

Važna napomena

Potvrdom porudžbine, odnosno, klikom na dugme Završite porudžbinu, saglasni ste sa uslovima plaćanja.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Informativni prikaz cena u drugim valutama nije dat i sve cene su iskazane u dinarima (RSD). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Politika privatnosti

Zaštita privatnosti podataka

U ime DO KUĆE inc. d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Da bismo uspešno obradili Vašu porudžbinu neophodni su nam Vaše ime i prezime, adresa za isporuku, e-mail i telefon. Prilikom registracije, koja nije obavezna ali značajno olakšava proces kupovine, prikupljamo osnovne podatke (fizičko ili pravno lice, matični broj, pib i sedište preduzeća) neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

Korisnicima pružamo mogućnost izbora da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Cookies (Kolačići)

Intrnet prodavnica DoKuće koristi "cookies" kako bi se poboljšalo korisničko iskustvo.

Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na Vašem hard disku od strane veb servera. Cookie-i ne mogu da budu korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru. Cookie-i su jedinstveno dodeljeni Vama i jedino mogu da budu pročitani od strane veb servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.

Saglasnost i promene uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. DO KUĆE inc. d.o.o. odnosno internet prodavnica DoKuće se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

Važna napomena

Potvrdom porudžbine, odnosno, klikom na dugme Završite porudžbinu, saglasni ste sa našom politikom privatnosti.

Reklamacije

Reklamacije na proizvode

Ovim pravilnikom se uređuje način, uslovi i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe kupljene putem sajta dokuce.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Potrošač, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu dokuce.rs kupuje proizvode.
Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od 2 nedelje od dana kupovine. Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na adresu DO KUĆE inc doo, Brankova 32, 11000 beograd, Srbija ili putem email-a na adresu poruci@dokuce.rs

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
- reklamiranu robu dostavi zajedno sa dokazom o kupovini
- dostavi popunjen reklamacioni list (koji ćemo poslati putem elektronske pošte)
- u reklamacionom listu navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
- dostavi potpisani nalog za ispravku

Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u roku od 8 dana od dana prijema iste.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Povrat novca potrošaču koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od odustanka od kupovine.

Reklamacije na oštećenje u transportu

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite detaljnim, vizuelnim pregledom svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate putem telefona na broj 065/209-8638 ili nam pošaljite e-mail na adresu poruci@dokuce.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Reklamacije po prijemu pošiljke

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da je isporučena roba pokvarena, neispravna, oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas odmah, a najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem telefona na broj 065/209-8638 ili nam pošaljite e-mail na adresu poruci@dokuce.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) na adresu i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Reklamacije radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti

Ukoliko se na proizvodu, kupljenom putem internet prodavnice DoKuće u nekom trenutku pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon), molimo Vas da nas obavestite putem telefona broj 065/209-8638 ili nam pošaljite e-mail na adresu poruci@dokuce.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju i poslaćemo Vam potrebnu dokumentaciju elektronskim putem, koju treba da popunite i potom nam vratite.

Po prijemu neophodne dokumentacije, odgovorićemo telefonskim ili elektronskim putem potrošaču na izjavljenu reklamaciju za robu kupljenu preko naše internet prodavnice, tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a u slučaju da se reklamacija prihvata, rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste, odnosno 30 dana ukoliko je u pitanju tehnička roba. Ukoliko prodavac i/ili ovlašćena osoba iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u navedenom roku, dužan je da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciju primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Važna napomena

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme Završi porudžbinu, saglasni ste sa uslovima reklamacije

Povraćaj sredstava

Odustanak od ugovora

U slučaju odustanka od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom. DO KUĆE inc. d.o.o. je dužno da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema i pregleda proizvoda.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal u odnosu na poručen. Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu i pregledu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu.

Procedura za povraćaj sredstava

Kontaktirajte nas putem telefona na broj 065/209-8638 ili nam pošaljite e-mail na adresu poruci@dokuce.rs sa podacima broja porudžbine koji je stigao uz robu, Vaš broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun. Čim dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.

Važne napomene

- Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
- U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, internet prodavnica DoKuće je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Svaki paket za zamenu biće poslat o trošku kupca, po ceni jedne poštarine, a po zvaničnom cenovniku usluge naše dostave. Poštarinu kupac plaća gotovinom našem kuriru koji bude preuzimao robu za zamenu. Robu, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima i/ili prodavcima u našoj internet prodavnici (kontakt podaci gore navedeni), ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici. Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

Pravo na odustajanje

Poštovani potrošači, obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše internet prodaje poruci@dokuce.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Kupac izjavljuje odustanak od ugovora na Obrascu za odustanak prethodno poslat na e-mail adresu iz porudžbine, radi povrata sredstava.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su ispravni, nekorišćeni, neoštećeni, u originalnom neoštećenom pakovanju, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (originalni račun koju je kupac prethodno dobio uz robu, uputstvo za upotrebu, garantni list ukoliko dolazi sa proizvodom, itd.).

Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe i novca, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora (ne uključujući troškove dostave), a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak, a nakon prijema proizvoda.

Hvala na ukazanom poverenju
Vaša internet prodavnica

Do kuće